Související články
Smartwings Group zůstává největším dopravcem na pražském letišti
Kvůli pandemii koronaviru přepravila loni pouze 1,8 milionu cestujících, meziročně o 81,5 procenta méně.
13. 01. 2021
05. 11. 2022
Společnost KLM získala podruhé za sebou ocenění APEX World Class Award. KLM bylo oceněno v kategoriích bezpečnost, pohoda zákazníků i udržitelnost. V soutěži se hodnotí také pohostinnost a osobní kontakt. Prestižní ocenění každoročně uděluje Asociace leteckých společností pro zkušenosti cestujících (APEX). Vítězové jsou vybíráni na základě celosvětových auditů a hodnocení zákazníků – cestujících.
Ocenění World Class Award odráží výsledky v oblasti služeb, zážitků pro cestující, bezpečnosti a udržitelnosti. KLM se snaží ve všech těchto oblastech v interakci se zákazníky vynikat. Jak uvádí porota: „Zážitky na zemi, v salóncích a během četných auditních letů byly působivé. Zaměstnanci společnosti KLM byli upřímní, přátelští a vstřícní ke všem hostům. Tyto vlastnosti vnímáme jako nedílnou součást kultury služeb společnosti KLM.“
Boet Kreiken, EVP Customer Experience, uvedl: „Vzhledem k provozním výzvám uplynulého roku na amsterdamském letišti Schiphol a v rámci KLM/KLC, spolu s tvrdou konkurencí, jsme skutečně poctěni, že KLM byla opět oceněna cenou World Class Award. Tvrdě pracujeme na tom, abychom naše zákazníky dopravili do jejich destinací bezpečně a pohodlně. Důležitou součástí celé cesty našich zákazníků je také udržitelnost. Mezi další iniciativy patří nákup nových, efektivnějších letadel, snižování hmotnosti tam, kde je to možné, a investice do udržitelnějšího paliva. Skutečnost, že nás cestující a odborná porota hodnotí tak vysoko, je pro všechny zaměstnance KLM úžasným komplimentem a motivuje nás k dalšímu zlepšování našich produktů a služeb pro všechny naše zákazníky. Nedávné uvedení produktu Premium Comfort společnosti KLM je toho dobrým příkladem.“
APEX je největší mezinárodní organizací, pokud jde o vnímání cestujících v souvislosti s leteckými společnostmi, a vyvinula se v renomovanou výzkumnou a hodnotící organizaci. Letošní ocenění World Class Award získalo osm leteckých společností. Vedle KLM to byly Japan Airlines, Qatar Airways, Emirates, Xiamen Airlines, Singapore Airlines, Saudia a Turkish Airlines. Aby měla letecká společnost šanci získat ocenění World Class Award, musí již mít pětihvězdičkové hodnocení.
Připravila Martina Vokrouhlíková.
www.klm.cz
Související články
Kvůli pandemii koronaviru přepravila loni pouze 1,8 milionu cestujících, meziročně o 81,5 procenta méně.
13. 01. 2021
Nepřehlédněte