Menu

Společnost KLM získala ocenění APEX World Class Award 2023

05. 11. 2022

Společnost KLM získala podruhé za sebou ocenění APEX World Class Award. KLM bylo oceněno v kategoriích bezpečnost, pohoda zákazníků i udržitelnost. V soutěži se hodnotí také pohostinnost a osobní kontakt. Prestižní ocenění každoročně uděluje Asociace leteckých společností pro zkušenosti cestujících (APEX). Vítězové jsou vybíráni na základě celosvětových auditů a hodnocení zákazníků – cestujících.

Ocenění World Class Award odráží výsledky v oblasti služeb, zážitků pro cestující, bezpečnosti a udržitelnosti. KLM se snaží ve všech těchto oblastech v interakci se zákazníky vynikat. Jak uvádí porota: „Zážitky na zemi, v salóncích a během četných auditních letů byly působivé. Zaměstnanci společnosti KLM byli upřímní, přátelští a vstřícní ke všem hostům. Tyto vlastnosti vnímáme jako nedílnou součást kultury služeb společnosti KLM.“

Boet Kreiken, EVP Customer Experience, uvedl: „Vzhledem k provozním výzvám uplynulého roku na amsterdamském letišti Schiphol a v rámci KLM/KLC, spolu s tvrdou konkurencí, jsme skutečně poctěni, že KLM byla opět oceněna cenou World Class Award. Tvrdě pracujeme na tom, abychom naše zákazníky dopravili do jejich destinací bezpečně a pohodlně. Důležitou součástí celé cesty našich zákazníků je také udržitelnost. Mezi další iniciativy patří nákup nových, efektivnějších letadel, snižování hmotnosti tam, kde je to možné, a investice do udržitelnějšího paliva. Skutečnost, že nás cestující a odborná porota hodnotí tak vysoko, je pro všechny zaměstnance KLM úžasným komplimentem a motivuje nás k dalšímu zlepšování našich produktů a služeb pro všechny naše zákazníky. Nedávné uvedení produktu Premium Comfort společnosti KLM je toho dobrým příkladem.“

APEX je největší mezinárodní organizací, pokud jde o vnímání cestujících v souvislosti s leteckými společnostmi, a vyvinula se v renomovanou výzkumnou a hodnotící organizaci. Letošní ocenění World Class Award získalo osm leteckých společností. Vedle KLM to byly Japan Airlines, Qatar Airways, Emirates, Xiamen Airlines, Singapore Airlines, Saudia a Turkish Airlines. Aby měla letecká společnost šanci získat ocenění World Class Award, musí již mít pětihvězdičkové hodnocení.
Připravila Martina Vokrouhlíková.

www.klm.cz



Nepřehlédněte


Z domova Rozhovory

Přežije cestovní ruch kompetenční lobotomii?

Nechceme, aby v blízké budoucnosti turisté jezdili pouze do Prahy a Českého Krumlova. Zhodnocovat obrovský potenciál cestovního ruchu regionů Čech, Moravy a Slezska,...

26. 08. 2019

číst dál


Z domova

Zpěvná Šumava – víkend plný hudby v Kašperských Horách

První ročník akce Zpěvná Šumava, která se koná 20. – 22. dubna v malebných Kašperských Horách, nabídne mimořádný hudební zážitek: Čtyři pěvecké sbory ve...

09. 04. 2018

číst dál


Archiv