Související články
Park Mirakulum: Tankový den
Park Mirakulum se rozkládá na více než deseti hektarech. Areál není určen pouze dětem, jeho předností je, že nabízí zábavu celé...
10. 04. 2018
12. 01. 2021
Jak vypadá podpora cestovního ruchu na začátku roku, a co plánuje v letošním roce turistická oblast Koruna Vysočiny?
Náš odhad ohledně vývoje cestovního ruchu není ještě v roce 2021 ani zdaleka příznivý. Předpokládáme, že různá opatření, která nás budou ještě čekat, způsobí to, že budeme jako na horské dráze. Buď bude prázdno a zavřeno, nebo budou místa a turistické cíle praskat ve švech. Situace bude tedy zřejmě kopírovat minulý rok. Vysočina jako taková byla v roce 2020 vyhledávaným turistickým cílem a předpokládáme, že stejně to bude i letos. Rozhodující bude rok 2022, kdy očekáváme plné obnovení cestování do zahraničí.
Aktuálně připravujeme kampaně zejména na sociálních sítích. Přestože cestovní ruch je prozatím z důvodu pandemie paralyzován, již na konci ledna začneme s propagací naší turistické oblasti prostřednictvím sociálních sítí. Cílem kampaní je zvýšit povědomí o naší lokalitě v Česku. Postupně budeme představovat nové produkty v cestovním ruchu, na kterých jsme pracovali na konci roku 2020, tak, abychom v nové sezóně mohli zaujmout i turisty, kteří již naši oblast navštívili. Soustředíme se zejména na téma sklářství na Vysočině. Připravili jsme několik výletů pro cyklisty i pěší po zaniklých sklárnách v Koruně Vysočiny, které vedou nádhernou krajinou CHKO Žďárské vrchy.
V letošním roce chceme pracovat také s místy, která nejsou tolik známá a zaujmou svojí atmosférou a zejména výhledem. Toto téma máme zpracované pod názvem Instagramová stezka Koruny Vysočiny. Nabídneme turistům zajímavý pohled na lehce opomíjenou část naší turistické oblasti. Nezapomínáme ani na podporu samotných podnikatelů a ubytovatelů. Zážitková karta Koruny Vysočiny je přesně ten projekt, který využije potenciál našeho regionu na maximum. Je to novinka, která bude spuštěna v okamžiku zrušení nouzového stavu.
Cílem destinačního managementu v roce 2021 bude aktivní práce v terénu, získávání dat a vytvoření profilu návštěvníka. Po celý rok budeme sbírat data, která jsou z pohledu marketingových aktivit nesmírně důležitá.
Připravila Oľga Königová, foto Zdeněk Bureš.
www.korunavysociny.cz
Související články
Park Mirakulum se rozkládá na více než deseti hektarech. Areál není určen pouze dětem, jeho předností je, že nabízí zábavu celé...
10. 04. 2018
Nepřehlédněte
Za účelem neobvyklé propagace turistických destinací České republiky vznikl v Koreji zábavný program televize JTBC Účastníci zájezdu. Pořad s podtitulem „Jedeme...
16. 10. 2017
Množství domácích a zahraničních turistů v Praze se neustále zvyšuje a ani rok 2017 nebyl výjimkou. Loni Prahu navštívilo celých 7 650 000 osob a počet...
09. 02. 2018