Menu

Letiště Praha láká cestující do zajímavých destinací po Evropě

29. 01. 2019

Nová marketingová kampaň Letiště Praha podpoří během celého letošního roku výjezdový cestovní ruch a celou řadu zajímavých destinací v Evropě. Konkrétně se jedná o místa v Chorvatsku, Itálii, Francii a Španělsku, kam se mohou cestující jednoduše dostat přímým spojením z Letiště Václava Havla Praha. Kampaň poběží v různých kanálech v průběhu roku, zejména v letní sezóně. První vizuály lákající k návštěvě vybraných měst jsou již od ledna k vidění v prostorách Terminálu 2. Od následujícího měsíce bude součástí také propagace prostřednictvím online kampaní i outdooru na vybraných místech České republiky. Cílem letiště je zvýšit u obyvatel ve spádové oblasti zájem o cestování letadlem a představit jim alternativu k automobilové dopravě. Úkolem je také zvýšit povědomí o destinacích,  počtu spojení a podpořit letecké společnosti.

prague_airport_terminal_2

„Chtěli bychom Čechy inspirovat, aby pravidelně a více létali, ať už na dovolenou nebo na stále více oblíbené eurovíkendy. Chceme jim ukázat, že cestování letadlem je rychlejší, pohodlnější a také u celé řady destinací levnější. Konkrétní země a místa, které jsme do nové marketingové kampaně pro rok 2019 vybrali, vychází z dlouhodobé strategie leteckého obchodu Letiště Praha, a tato kampaň je její součástí,“ řekl Jiří Vyskoč, ředitel leteckého obchodu Letiště Praha. „Velký potenciál vidíme například u cest do populárního Chorvatska, kdy většina cestujících stále spíše využívá automobily, což bychom rádi změnili,“ dodal.
V letošním roce bude do této kampaně zahrnuto 15 různých míst ve čtyřech zemích ‒ Francii, Chorvatsku, Itálii a Španělsku. Vizuály tak budou cestující lákat k letům například do Splitu, Zadaru, Bari, Pisy, Marseille nebo Malagy. Podobný formát kampaně by se měl opakovat každý rok a konkrétní destinace pravidelně střídat a doplňovat právě podle dlouhodobé strategie Letiště Praha. Letiště Praha podporuje příjezdový i výjezdový cestovní ruch dlouhodobě a důležitou součástí rozvoje leteckých spojení. V rámci podpory příjezdového cestovního ruchu vznikla v minulém roce platforma TouchPoint, propojující obchodní a marketingové aktivity Letiště Praha, CzechTourism, Prague City Tourism a Středočeské centrály cestovního ruchu.


Seznam podpořených destinací v roce 2019:

Země

Destinace

Počet letů
(frekvence k 24.1.2019)

Letecká společnost

Francie

Nice

Až 7x týdně

České aerolinie

Francie

Marseille

4x týdně

Volotea, Ryanair

Francie

Bordeaux

2x týdně

Volotea

Chorvatsko

Split

Až 7x týdně

Smartwings/České aerolinie

Chorvatsko

Dubrovník

Až 7x týdně

Smartwings

Chorvatsko

Zadar

2x týdně

Ryanair

Itálie

Bari

Až 5x týdně

Ryanair, WizzAir

Itálie

Benátky

Až 19x týdně

České aerolinie, easyJet, Ryanair, Volotea

Itálie

Neapol

Až 5x týdně

easyJet, Ryanair

Itálie

Pisa

3x týdně

Ryanair

Itálie

Boloňa

Až 11x týdně

České aerolinie, Ryanair

Španělsko

Girona

Až 2x týdně

Smartwings

Španělsko

Barcelona

Až 5x denně

České aerolinie, Ryanair, Vueling

Španělsko

Malaga

Až 10x týdně

Ryanair, Smartwings

Španělsko

Bilbao

Až 3 týdně

České aerolinie

 Připravil Roman Pacvoň.

www.prg.aero

 



Czech specials new
Restaurace Novoměstský pivovar