Značka Benefit Plus uvádí na trh vlastní cestovní agenturu
25. 11. 2020
Přesto, že odvětví cestovního ruchu už tři čtvrtě roku drtí koronavirová pandemie, koncem listopadu vstoupil na trh nový hráč, jehož cílem je stát se jedničkou v prodejích zájezdů od německých a rakouských cestovních kanceláří. Cestovní agentura Benefit Plus navíc umožňuje snadno hradit zájezdy z benefitových bodů. Zaměstnancům tak usnadňuje čerpání jejich firemních benefitů.
Cestovní agentura Benefit Plus vstupuje na trh letos na podzim s velkými
ambicemi stát se jedničkou na trhu v prodeji zájezdů od německých a
rakouských cestovních kanceláří. Ale proč právě teď, kdy nikdo
netuší, jak se bude situace kolem cestování vyvíjet?
„Říkali jsme si, že je to výborná příležitost, protože spousta
zavedených cestovních agentur pravděpodobně svoji činnost ukončí. My ale
nejsme na prodeji zájezdů 100% závislí, a tak se pro nás otevírá možnost
proniknout do odvětví v období diskontinuity a skloubit rostoucí trend
objednávání zájezdů od zahraničních cestovních kanceláří
s čerpáním zaměstnaneckých benefitů," říká Ondřej Tyl, vedoucí
projektu CA Benefit Plus. Cestovní agentura aktuálně nabízí zájezdy do
stovek evropských i světových destinací s odlety jak z německých a
rakouských, ale i českých letišť.
Cestování s německými a rakouskými cestovkami je trendem posledních let,
kterého Češi s oblibou využívají. „Západní cestovky“ totiž
nabízejí širší výběr zájezdů a destinací, lepší hotely, létají
s lepšími společnostmi a často i za nižší cenu.
Připravila Erika Daňková.
https://zajezdy.benefit-plus.cz