„Radosti dál budou,“ připomíná Bernard místo očekávané reklamy na pivo
20. 12. 2022
Rodinný pivovar Bernard s režisérem Jiřím Mádlem pokračují
v neplánované sérii mikrofilmů, které vrací lidem naději v těžké
době. V neobvykle dlouhém (90 sec) TV spotu Rodinného pivovaru Bernard se
opět neobjeví žádný produkt. Pivovar dává mediální prostor
důležitému poselství: navzdory strachu a bezmoci, navzdory všem špatným
zprávám, radost nikam nezmizela. Jen si jí všimnout a pozvat si ji zpátky
do života. Poselství radosti mělo premiéru v sobotu 17. prosince na ČT
Sport v poločase utkání o 3. místo na MS ve fotbale a opakovalo se
i v poločase nedělního finále. Stanice Nova a Prima se k vysílání
připojí na Štědrý den a pokračovat budou až do Silvestra, potažmo do
konce ledna. Premiéra spotu Rodinného pivovaru
Bernard Radosti byly a
budou na sociálních sítích proběhne v pátek
23. prosince 2022 v 18 hodin.
Minutu a půl dlouhý klip Radosti byly a budou ukazuje, co cítíme, když jsme
se svými blízkými. Chce tak připomenout, že ačkoli se mezi lidmi začíná
šířit nejistota, o to nejdůležitější ve svém životě nepřišli.
„Život je mnohem hezčí, než se nás média denně snaží
přesvědčit záplavou negativních zpráv. Není bezstarostný, ale je lepší
řešit starosti pozitivně a žít pro hezké okamžiky a pro radost,“
vzkazuje spolumajitel pivovaru Stanislav Bernard.
Letošní klip volně navazuje na dřívější mikrofilm Držme se.
„Poselstvím Svět se zbláznil, držme se jsme chtěli lidem zvednout
náladu během těžkých covidových uzávěr,“ připomíná Tomáš
Lipták, marketingový ředitel pivovaru. „Z tisícovek ohlasů na
sítích i z toho, co nám psali a říkali hospodští, jsme jim opravdu
dodali naději. A to je pro nás nejdůležitější,“ uzavírá. Spot
z března roku 2021 si připomeňte zde: Svět se zbláznil, držme
se.
Režisér Jiří Mádl společně s Filipem Maláskem tentokrát vytvořil
ne-reklamu Radosti byly a budou z okamžiků obyčejného štěstí. „Je
potěšení i závazek s Bernardy pracovat. Věříme si. Vysvětlím jim
svůj záměr a pak už se jen začnou těšit. Tentokrát to bylo křehčí,
než se zdálo, ale nakonec jsme měli z výsledku všichni radost. S Monikou
jsou pro nás určitě víc než jen klient,“ ohlíží se za právě
dokončeným dílem Jiří Mádl a dodává: „To dobré, co bylo, je a
bude, trefně násobí Óda na radost zcela nově interpretovaná klavíristou
Petrem Maláskem.“
Kompletní produkci nového videa pro Rodinný pivovar Bernard zajistila
produkční společnost Dawson production. „Pracovat s lidmi z pivovaru
a pro značku Bernard je čistá radost. Jiří Mádl nabídl koncept spotu, pro
jehož realizaci jsme dostali svobodu a důvěru. Co víc si přát. Měli jsme
možnost tvořit bez kompromisů. Děkujeme celému teamu za otevřenost
i připomínky v průběhu celého procesu,“ říká za společnost
její ředitelka Monika Kristl.
V době, kdy z veřejného prostoru prakticky zmizely pozitivní zprávy, si
tak radost připomeňme alespoň reklamou, která nic neprodává.
Připravil Radek Tulis.
www.navstivtebernard.cz
www.bernard.cz
www.facebook.com/bernard.cz