Menu

Pohled do krasohledu aneb nová kampaň destinační agentury Živý kraj

05. 06. 2023

Aktuálně spuštěná kampaň destinační agentury s názvem Karlovarský kraj #mozaikazazitku jako by připomínala pohled do krasohledu. Jednotné vizuály se snovou estetikou se promítnou napříč marketingovými kanály a nabídnou návštěvníkům pestrou mozaiku zážitků, kterou si mohou užít v Karlovarském kraji.

„S claimem Karlovarský kraj #mozaikazazitku pracujeme již od loňského roku, kdy jsme pro kampaň používali tzv. top shot snímky focené z úhlu devadesáti stupňů. V letošním roce pro změnu pracujeme s vizuály, které se nesou v duchu „snové estetiky“ a mají za cíl znázornit mozaiku nebo chcete-li rozmanitost turistických atraktivit v regionu. Také v letošním roce chceme poukázat na to, že Karlovarský kraj má co nabídnout a na své si tu přijdou jak milovníci odpočinku, tak návštěvníci prahnoucí po poznávací, ale i aktivní dovolené,“ uvádí předseda destinační agentury Petr Židlický.

Kampaň s atraktivními vizuály se už na začátku dubna objevila v online prostředí prostřednictvím bannerové reklamy. Jednotlivé bannery pak odkazují na speciální interaktivní dopadovou stránku www.mozaikazazitku.cz, která dle zadaných preferencí vygeneruje každému zájemci unikátní mozaiku zážitků v Karlovarském kraji, kterou může uživatel také sdílet se svými blízkými.

Postupně se přidala také reklama v offline prostředí formou stylových image inzercí a během června ji doplňuje letní vkládaná příloha, která představuje řadu tipů na aktivity i zajímavá místa napříč Karlovarským krajem.

„Díky spolupráci s Informačním centrem v Karlových Varech můžeme čtenářům přílohy letos nově nabídnout také slevu 20 % na nákup Karlovy Vary Region Card. S turistickou kartou předplacených služeb mohou návštěvníci objevovat nejrůznější kulturní památky a zajímavá místa zcela zdarma nebo s další slevou,“ dodává Petr Židlický.

Vkládanou přílohu, která vyšla v celkovém nákladu 500 tis. ks, najdou zájemci v celostátně vydávaných tištěných médiích. Konkrétně je příloha součástí Hospodářských novin, MF Dnes, Lidových novin, Respektu a Reflexu. V německém příhraničí pak tuto přílohu najdou čtenáři Sächsische Zeitung a Mittelbayerische Zeitung.

Kampaň vyvrcholí v červnu prezentací regionu formou outdoorové reklamy, a to v celém spektru prezentačních ploch jako jsou městské billboardy, citylighty, LED obrazovky, reklamní plochy v metru a na nádražích, včetně ploch ve vlacích, tramvajích a vozových soupravách metra. K návštěvě Karlovarského kraje bude zvát téměř 630 reklamních ploch v Praze, Středních Čechách, Brně, Ostravě, Plzni, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Pardubicích a dalších lokalitách.
Připravila Destinační agentura pro Karlovarský kraj Živý kraj.

www.mozaikazazitku.cz
www.zivykraj.cz
www.facebook.com/ZivyKraj
www.instagram.com/zivykraj/
www.youtube.com/user/zivykraj
www.filmkarlo­vyvary.com

Archiv