Pohled do krasohledu aneb nová kampaň destinační agentury Živý kraj
05. 06. 2023
Aktuálně spuštěná kampaň destinační agentury s názvem Karlovarský kraj #mozaikazazitku jako by připomínala pohled do krasohledu. Jednotné vizuály se snovou estetikou se promítnou napříč marketingovými kanály a nabídnou návštěvníkům pestrou mozaiku zážitků, kterou si mohou užít v Karlovarském kraji.
„S claimem Karlovarský kraj #mozaikazazitku pracujeme již od
loňského roku, kdy jsme pro kampaň používali tzv. top shot snímky focené
z úhlu devadesáti stupňů. V letošním roce pro změnu pracujeme
s vizuály, které se nesou v duchu „snové estetiky“ a mají za cíl
znázornit mozaiku nebo chcete-li rozmanitost turistických atraktivit
v regionu. Také v letošním roce chceme poukázat na to, že Karlovarský
kraj má co nabídnout a na své si tu přijdou jak milovníci odpočinku, tak
návštěvníci prahnoucí po poznávací, ale i aktivní dovolené,“
uvádí předseda destinační agentury Petr Židlický.
Kampaň s atraktivními vizuály se už na začátku dubna objevila v online
prostředí prostřednictvím bannerové reklamy. Jednotlivé bannery pak
odkazují na speciální interaktivní dopadovou stránku www.mozaikazazitku.cz, která dle
zadaných preferencí vygeneruje každému zájemci unikátní mozaiku
zážitků v Karlovarském kraji, kterou může uživatel také sdílet se
svými blízkými.
Postupně se přidala také reklama v offline prostředí formou stylových
image inzercí a během června ji doplňuje letní vkládaná příloha, která
představuje řadu tipů na aktivity i zajímavá místa napříč
Karlovarským krajem.
„Díky spolupráci s Informačním centrem v Karlových Varech můžeme
čtenářům přílohy letos nově nabídnout také slevu 20 % na nákup
Karlovy Vary Region Card. S turistickou kartou předplacených služeb mohou
návštěvníci objevovat nejrůznější kulturní památky a zajímavá místa
zcela zdarma nebo s další slevou,“ dodává Petr Židlický.
Vkládanou přílohu, která vyšla v celkovém nákladu 500 tis. ks, najdou
zájemci v celostátně vydávaných tištěných médiích. Konkrétně je
příloha součástí Hospodářských novin, MF Dnes, Lidových novin, Respektu
a Reflexu. V německém příhraničí pak tuto přílohu najdou čtenáři
Sächsische Zeitung a Mittelbayerische Zeitung.
Kampaň vyvrcholí v červnu prezentací regionu formou outdoorové reklamy, a
to v celém spektru prezentačních ploch jako jsou městské billboardy,
citylighty, LED obrazovky, reklamní plochy v metru a na nádražích, včetně
ploch ve vlacích, tramvajích a vozových soupravách metra. K návštěvě
Karlovarského kraje bude zvát téměř 630 reklamních ploch v Praze,
Středních Čechách, Brně, Ostravě, Plzni, Českých Budějovicích, Hradci
Králové, Pardubicích a dalších lokalitách.
Připravila Destinační agentura pro Karlovarský kraj
– Živý
kraj.
www.mozaikazazitku.cz
www.zivykraj.cz
www.facebook.com/ZivyKraj
www.instagram.com/zivykraj/
www.youtube.com/user/zivykraj
www.filmkarlovyvary.com