MMR vyhodnotilo projekty na marketingové aktivity v cestovním ruchu
09. 12. 2020
Ministerstvo pro místní rozvoj schválilo dotace na projekty podporující marketingové aktivity v cestovním ruchu. V rámci celkem tří dotačních titulů programu Národní program podpory cestovního ruchu v regionech rozdělí téměř 26 milionů korun mezi 29 projektů.
„Hned jak zvládneme covidovou situaci a vše se začne vracet do
normálu, regiony budou připraveny. Cestovní ruch bude potřebovat další
oživení a podpora marketingových aktivit je jedním z našich cílů.
Všichni doufáme, že cestovní ruch, který se nyní nachází v krizi, se
opět brzy naplno rozjede,“ uvedla ministryně pro místní rozvoj Klára
Dostálová.
Podprogram Marketingové aktivity v cestovním ruchu obsahuje tři dotační
tituly, které se zaměřují na marketingové aktivity organizací
destinačních managementů na nadregionální, krajské a oblastní úrovni.
Ministerstvo pro místní rozvoj schválilo celkem 29 žádostí o dotaci za
téměř 26 milionů korun, přičemž téměř polovina peněz míří na
marketingové aktivity organizací destinačních managementů oblastní
úrovně.
Cílem podprogramu je zvýšení povědomí o nabídce aktivit cestovního
ruchu v destinacích, zkvalitnění a rozšíření produktové nabídky,
komunikační kampaně, zkvalitnění strategického rozhodování a zlepšení
koordinace nabídky v destinaci. Příjemcem těchto dotací jsou subjekty
z řad organizací destinačních managementů nebo zastřešující organizace
s celorepublikovou působností zabývající se tvorbou národních a
nadregionálních produktů cestovního ruchu.
Seznam schválených projektů naleznete
ZDE.
Připravil Vilém Frček.
www.mmr.cz