Ministryně Klára Dostálová dnes přivítala v úřadě nového ředitele agentury CzechTourism
18. 03. 2019
Novým ředitelem agentury CzechTourism se k 18. březnu 2019 stává Jan Herget. Ve funkci střídá Moniku Palatkovou. Jan Herget působil v agentuře CzechTourism v minulosti na pozici ředitele pro zahraniční zastoupení a online, kde měl na starosti především koordinaci zahraničních zastoupení agentury a realizace globálních marketingových kampaní. Zkušenosti má i v soukromé a akademické sféře.
„Jsem ráda, že jsem mohla dnes přivítat nového
ředitele agentury CzechTourism, který přichází s jasnými vizemi
v marketingu České republiky i strategických aktivitách agentury. Naše
země je v oblasti cestovního ruchu na vzestupu. Tento trend je potřeba nejen
udržet, ale dále rozvíjet a vylepšovat spolupráci s našimi partnery tak,
aby se k nám zahraniční turisté rádi vraceli, zůstávali tu déle a
i tuzemští návštěvníci nadále objevovali atraktivní místa v našich
regionech,“ uvedla ministryně pro místní rozvoj Klára
Dostálová.
Mezi hlavní cíle nového ředitele patří budování značky České
republiky ve světě, podpora malých a středních podnikatelů v cestovním
ruchu a podpora lokálních společností destinačního managementu.
Ředitel Ing. Jan Hergert Ph.D. vystudoval mezinárodní obchod na Fakultě
mezinárodních vztahů na Vysoké škole ekonomické v Praze. Pro VisitBritain
působil v minulosti jako ředitel pražské pobočky, předtím pracoval jako
PR ředitel/tiskový mluvčí pro vládní agenturu CzechTrade. Od září
2012 do června 2016 vykonával pozici ředitele odboru zahraničních
zastoupení a online, v rámci CzechTourismu působil také na pozici ředitele
Institutu turismu se zodpovědností za marketingové průzkumy a na pozici
ředitele zahraničního zastoupení CzechTourism pro země Beneluxu. Od roku
2006 působí na katedře cestovního ruchu na Vysoké škole ekonomické, kde
je zodpovědný za výuku předmětu Destinační marketing a management. Coby
hostující profesor přednášel na univerzitě v Severním Coloradu v USA,
na univerzitě v Lahti ve Finsku nebo na univerzitě ve Styeru v Rakousku.
V soukromé sféře se pak specializuje zejména na marketingové a PR
poradenství.
„Chci nastavit agenturu CzechTourism po vzoru moderních agentur na
podporu cestovního ruchu tak, aby byla v mezinárodním srovnání
konkurenceschopná s hlavními leadry odvětví. Mým cílem je, aby se
agentura CzechTourism stala během pěti let agenturou, která bude srovnatelná
například s AustriaWerbung a bude skvěle prodávat českou značku
v zahraničí,“ uvedl ředitel agentury Jan Herget.
Připravil
Vilém Frček.
www.czechtourism.cz
www.mmr.cz