Marketingový plán pro turistickou oblast Pálava a Lednicko-valtický areál byl schválen
25. 01. 2022
Marketingový plán
turistické oblasti Pálava a Lednicko-valtický areál pro sezonu 2022 je
jedním ze základních strategických dokumentů, který navazuje na již
dříve zpracovanou Strategii rozvoje cestovního ruchu na území turistické
oblasti Pálava a Lednicko-valtický areál
. Obsahuje popis marketingových témat, kampaní i dílčích
propagačních aktivit, které maji za cíl podpořit trvale udržitelný rozvoj
cestovního ruchu v naší TOP vinařské zážitkové destinaci.
V sezoně 2022 budeme řešit důležité strategické cíle, pro
které byl zpracován systém hlavních, strategických i tzv. ročních
specifických témat:
- zvýšení návštěvnosti a počtu přenocování v období mimosezony na celém území destinace (zážitkové víkendy, gastronomické a vinařské akce)
- zvýšení návštěvnosti v málo vytížených lokalitách (Hustopečsko, Kloboucko)
- řešení overtourismu ve vybraných lokalitách (Mikulov, Pálava, Valtice, Lednice) v období vysoké letní návštěvnosti
- prodloužení doby pobytu zejména u turistů z Polska a Slovenska
- zvýšení opakování návštěv s ubytováním
- celkové zvýšení nabídky zážitků a aktivit na celém území destinace
- upevňování povědomí o turistické oblasti Pálava a Lednicko-valtický areál jako „TOP vinařské zážitkové destinaci“
Roční specifická témata pro sezonu 2022:
» Objevte Hustopečsko a Kloboucko
» Tradice, víno a gastronomie (vazba na hlavní národní téma)
» Svatby a rozlučky
» Zážitkové víkendy
Marketingový plán pro turistickou oblast
Pálava a Lednicko-valtický areál ZDE.
Připravil Radek Galousek.