DZT zahajuje kampaň „Germany - Dreams Become Reality“ k restartu německého incomingu
17. 06. 2020
Se znovuotevřením hranic ve většině evropských zemí ke dni 15. 6. 2020 zahájila Německá turistická centrála (DZT) kampaň „Germany - Dreams Become Reality“, a poprvé po třech měsících uzavřených hranic v Evropě propaguje Německo jako destinaci pro strávení letní dovolené.
„Prostřednictvím
této kampaně vytváříme silné impulzy na našich evropských zdrojových
trzích a zohledňujeme obnovenou svobodu cestování po Evropě. Po zkušenosti
s koronavirovou krizí kladou cestovatelé nové požadavky na kvalitu a
udržitelnost,“ vysvětluje přístup kampaně Petra Hedorfer,
předsedkyně představenstva DZT.
Hlavním komunikačním kanálem je nová microsite „Germany – Dreams Become Reality“.
Stránka inspiruje obrázky a texty, které představují krásy Německa mimo
hlavní turistické atrakce, překrásné hrady a zámky, seznam nejlepších
turistických a cyklistických stezek, kulinářské tipy a nejkrásnější
okružní cesty po Německu. Mezi další prvky kampaně patří programatická
reklama, newslettery pro B2C, B2B i média a aktivity na sociálních
médiích. Všechny tyto výstupy budou seskupeny pod hashtagem
#GermanyAwaitsYou.
Kampaň doplňuje videoklip s rozmanitou nabídkou Německa jako
turistické destinace a lze jej shlédnout na YouTube kanálu DZT i na
zmíněné microsite.
DZT také informuje své partnery v mezinárodním cestovním ruchu
o aktualitách ke koronavirové krizi, o svých globálních aktivitách
i aktuální situaci na 15 nejdůležitějších zdrojových trzích.
Veškeré informace najdete na webových stránkách DZT, v sekci „Trade“.
Připravil
Jan Pohaněl.
www.germany.travel