Menu

CzechTourism pokračuje propagaci kongresové a incentivní turistiky v zahraničí

08. 02. 2021

Virtuálního workshopu „Back to business – together“ určeného výhradně pro zástupce skandinávských a finských agentur a zaměřeného na propagaci kongresové a incentivní turistiky do Prahy se zúčastnilo třicet nákupčích. Během jediného dne proběhlo téměř sto osmdesát virtuálních schůzek, ale i virtuální FAM Trip pod záštitou Prague Urban Adventures. Organizátorem on-line workshopu, který se konal 4. února na platformě Eventtia, bylo Czech Convention Bureau a zahraniční zastoupení CzechTourism Skandinávie a Finsko.

„Covid urychlil digitalizaci veškerých našich aktivit. Workshopy pro MICE sektor mají skvělé výsledky, účastníkům šetří čas i peníze. Virtuální akce jsou trend, který v hybridní formě určitě přetrvá i v budoucnu,“ komentuje Lucie Vallin, ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism Skandinávii. Workshopu předcházela dvou týdenní B2B kampaň ve spolupráci s největšími skandinávskými a finskými travel trade médii. „Kampaň informovala nejen o virtuálním workshopu, ale také o aktuální situaci v Česku, o připravenosti českých dodavatelů na zahraniční turisty a o platných bezpečnostních a hygienických opatřeních,“ doplňuje Lucie Vallin.

„Skupinové akce se obvykle řeší s minimálně půlročním předstihem, některé rozjednané poptávky mají ale termín realizace mnohem vzdálenější, i v řádu několika let. Proto je pro nás i naše partnery důležité zůstat v kontaktu s nákupčími na jednotlivých trzích,“ vysvětluje Tereza Matějková, vedoucí manažer Czech Convention Bureau. „Sérii online workshopů jsme zahájili na podzim letošního roku a virtuálně jsme během nich procestovali USA i Kanadu, Latinskou Ameriku, Itálii, Velkou Británii i Spojené Arabské Emiráty a Saudskou Arábii. Po Skandinávii, která je jedním z tradičních zdrojových trhů pro oblast kongresového turismu, máme na jaro naplánovaný ještě workshop s rakouskými a francouzskými nákupčími a zaměřit se chceme i na asijský trh,“ doplňuje Tereza Matějková.

Kromě on-line workshopů chystá agentura CzechTourism také několik edukačních webinářů věnujících se kongresové problematice. První z nich proběhne již toto úterý 9. února a bude věnován aktuální situaci a očekáváním v Rakousku a Německu.

Czech Convention Bureau se partnersky podílí i na řadě dalších chystaných virtuálních akcích. „Na druhou polovinu února je ve spolupráci s Moravia Convention Bureau připravený virtuální trip po jihomoravském regionu spojený s workshopem a pro členy Prague Convention Bureau jsou na jaro naplánované workshopy s americkými a britskými nákupčími,“ uzavírá Tereza Matějková.

Czech Convention Bureau působí v rámci agentury CzechTourism od 1. 1. 2010. Zásadní důraz klade na jednotnou propagaci České republiky coby atraktivní MICE destinace a na efektivní koordinaci marketingových aktivit v oblasti kongresového a incentivního cestovního ruchu s cílem zvýšit počet MICE akcí pořádaných v jednotlivých regionech. Czech Convention Bureau je neutrálním partnerem a základním kontaktem pro všechny, kteří plánují uspořádat v Česku jakoukoli MICE akci.
Připravila Ivana Vejvodová.

www.czechtourism.cz
www.visitczechrepublic.com
www.pragueurbanadventures.com
www.moraviaconvention.cz
www.pragueconvention.cz

czt  ccb  urban  mcb  pcb 

PF 2021 CzechSpecials