CzechTourism pokračuje propagaci kongresové a incentivní turistiky v zahraničí
08. 02. 2021
Virtuálního workshopu „Back to business –
together“ určeného výhradně pro zástupce skandinávských a finských
agentur a zaměřeného na propagaci kongresové a incentivní turistiky do
Prahy se zúčastnilo třicet nákupčích. Během jediného dne proběhlo
téměř sto osmdesát virtuálních schůzek, ale i virtuální FAM Trip pod
záštitou Prague Urban Adventures. Organizátorem on-line workshopu, který se
konal 4. února na platformě Eventtia, bylo Czech
Convention Bureau a zahraniční zastoupení CzechTourism
Skandinávie a Finsko.
„Covid urychlil digitalizaci veškerých našich aktivit. Workshopy pro
MICE sektor mají skvělé výsledky, účastníkům šetří čas i peníze.
Virtuální akce jsou trend, který v hybridní formě určitě přetrvá
i v budoucnu,“ komentuje Lucie Vallin, ředitelka zahraničního
zastoupení CzechTourism Skandinávii. Workshopu předcházela dvou týdenní
B2B kampaň ve spolupráci s největšími skandinávskými a finskými travel
trade médii. „Kampaň informovala nejen o virtuálním workshopu, ale
také o aktuální situaci v Česku, o připravenosti českých dodavatelů
na zahraniční turisty a o platných bezpečnostních a hygienických
opatřeních,“ doplňuje Lucie Vallin.
„Skupinové akce se obvykle řeší s minimálně půlročním
předstihem, některé rozjednané poptávky mají ale termín realizace mnohem
vzdálenější, i v řádu několika let. Proto je pro nás i naše partnery
důležité zůstat v kontaktu s nákupčími na jednotlivých
trzích,“ vysvětluje Tereza Matějková, vedoucí manažer Czech
Convention Bureau. „Sérii online workshopů jsme zahájili na podzim
letošního roku a virtuálně jsme během nich procestovali USA i Kanadu,
Latinskou Ameriku, Itálii, Velkou Británii i Spojené Arabské Emiráty a
Saudskou Arábii. Po Skandinávii, která je jedním z tradičních zdrojových
trhů pro oblast kongresového turismu, máme na jaro naplánovaný ještě
workshop s rakouskými a francouzskými nákupčími a zaměřit se chceme
i na asijský trh,“ doplňuje Tereza Matějková.
Kromě on-line workshopů chystá agentura CzechTourism také několik
edukačních webinářů věnujících se kongresové problematice. První
z nich proběhne již toto úterý
9. února a bude věnován aktuální situaci a
očekáváním v Rakousku a Německu.
Czech Convention Bureau se partnersky podílí i na řadě dalších
chystaných virtuálních akcích. „Na druhou polovinu února je ve
spolupráci s Moravia Convention Bureau připravený virtuální trip po
jihomoravském regionu spojený s workshopem a pro členy Prague Convention
Bureau jsou na jaro naplánované workshopy s americkými a britskými
nákupčími,“ uzavírá Tereza Matějková.
Czech Convention Bureau působí v rámci agentury CzechTourism od
1. 1. 2010. Zásadní důraz klade na jednotnou propagaci České republiky
coby atraktivní MICE destinace a na efektivní koordinaci marketingových
aktivit v oblasti kongresového a incentivního cestovního ruchu s cílem
zvýšit počet MICE akcí pořádaných v jednotlivých regionech. Czech
Convention Bureau je neutrálním partnerem a základním kontaktem pro
všechny, kteří plánují uspořádat v Česku jakoukoli MICE akci.
Připravila Ivana
Vejvodová.
www.czechtourism.cz
www.visitczechrepublic.com
www.pragueurbanadventures.com
www.moraviaconvention.cz
www.pragueconvention.cz