Country Sales Manager Air France-KLM pro Česko, Slovensko a Maďarsko
08. 06. 2025
Od 1. června převzal Jan Kropáček odpovědnost za obchodní
aktivity společnosti Air France-KLM po Guidu Hacklovi, který po mnoha letech
ve funkci Sales Managera nadále pokračuje ve společnosti Air France-KLM jako
Country Manager pro Rakousko. Ve své nové roli bude Jan Kropáček
zodpovědný za řízení prodejní strategie a rozvoj obchodních vztahů Air
France-KLM na trzích České republiky, Slovenska a Maďarska. I nadále tak
bude významně přispívat k posilování postavení letecké společnosti ve
středoevropském regionu.
Jan Kropáček (51) působí ve společnosti
Air France-KLM od roku 2002 a během více než dvou desetiletí zastával
klíčové obchodní pozice. Do nové role se posouvá z pozice Key Account
Manager pro Česko, kdy měl na starosti péči o významné obchodní
partnery, korporátní klientelu i institucionální zákazníky, včetně
ambasád, obchodních komor a Letiště Praha. „Je mi potěšením
pokračovat v dosavadní práci našeho obchodního zastoupení na českém
trhu, na kterém si naše skupina Air France-KLM udržuje stabilní podíl
v letecké dopravě,“ uvádí Kropáček a dodává: „Jedním
z mých cílů je navýšeni a postupný přesun našich prodejů do NDC /New
Distribution Capability/, tedy nové platformy pro distribuci a zobrazování
našich produktů. A nejen to. Budeme se soustředit na podporu nových linek
a navýšení prodejů do oblíbených destinací v rámci naší
globální sítě. Taktéž nás letos čeká dvacáté výročí našeho
věrnostního program Flying Blue či podpora přímé linky do New Yorku
operovaná naším partnerem Delta Air Lines. A v neposlední řadě, pro mě
to nejdůležitější, bude prohloubení spolupráce s našimi klíčovými
partnery z řad cestovních kanceláří a firemních klientů.“
Jan Kropáček je absolventem Západočeské univerzity v Plzni, kde vystudoval
učitelství se zaměřením na historii a francouzský jazyk. Kromě češtiny
hovoří plynně francouzsky a anglicky.
Připravila
Martina Vokrouhlíková.
www.klm.cz
www.airfranceklm.com
https://twitter.com/airfranceklm?…