Menu

Co se za 18 let změnilo na stavu českých pozemních komunikací?

22. 10. 2019

Stav komunikací v České republice, především pak v Praze, je katastrofální. Objížďky, rozkopané ulice a řada dalších nepříjemností (odporujících základním trendům a logistice dopravní obslužnosti vyspělých evropských metropolí) jsou toho permanentně důkazem. To nám, kteří realizujeme dopravu pro klientelu vyžadující nejvyšší standard, přidělává spoustu starostí. Uvažujeme tedy, že od Tatry Kopřivnice zakoupíme několik nových terénních autobusů s vysokým indexem průchodnosti. Ostatně, nejedná se o žádnou převratnou novinku, veřejnosti již byly předvedeny na řadě renomovaných mezinárodních veletrhů cestovního ruchu. S jejich pomocí totiž v pohodě překonáme nejen dobrodružný off roadový povrch pražských komunikací, ale možná i trvale rozbředlá blata administrativních tenat, v nichž již nadobro utonul nejeden z našich někdejších konkurentů. Díky luxusním off roadovým autokarům – „teréňákům“ s vyprošťovacím navijákem – budeme všude ještě o něco dříve než dnes, a budeme tak moci ještě kvalitněji zajišťovat dopravní služby pro japonské, americké, západoevropské a další dobře situované návštěvníky Prahy. Program, myšlenkově navazující na již ukončený projekt Apollo americké NASA, nazvaný: „Projeď se po měsíčním povrchu“, bude do Prahy lákat desetitisíce nových vysoce solventních turistů. Jistě rádi zde v Praze utratí další 3 až 4 miliardy ke stávajícím zhruba dvěma miliardám USD ročně, které tu dosud nechávají. A to už jistě stojí za to, abychom si všichni hrábli až na dno. Zejména pak úředníci od magistrátu až po městské části – bagrem – a to i do těch několika málo nerozkopaných pražských ulic.
Josef Zvoníček – duben 2001

Restaurace Novoměstský pivovar
Czech specials new