Menu

Čedok představil slogan „Pořád je co objevovat“

24. 09. 2024

Nejstarší tuzemská cestovní kancelář přichází před zimní sezonou s novou vizuální identitou a sloganem „Pořád je co objevovat“, který bude komunikaci Čedoku dlouhodobě propojovat a propagovat cestovatelské zážitky i zajímavá místa, jak ty nové, tak i ty nejoblíbenější v jiném světle.

Spolu s brand strategií vznikla i nová kampaň, která podpoří povědomí o značce i prodej zájezdů s konceptem „PRVNÍ“ navazujícím na emoce z dovolené. Hlavní roli v ní hrají první zážitky spojené zejména s cestováním, ale i s jinými důležitými životními milníky. Upoutávku na novou kampaň spustil Čedok už s koncem prázdnin, kdy se na plochách po celé republice začala zobrazovat série netradičních a záměrně neoznačených vizuálů s řečnickou otázkou „PRVNÍ láska, PRVNÍ moře, PRVNÍ ____“. Nyní kampaň vstupuje do druhé fáze, ve které cestovní kancelář představuje poprvé nový komunikační směr založený na objevování. Vizuály míří na venkovní plochy, objeví se také online a v rozhlasovém i televizním vysílání, a to jak v Česku, tak také na Slovensku. 

Připravila Kateřina Pavlíková.

www.cedok.cz
https://twitter.com/CKCEDOK

Archiv