Čedok představil slogan „Pořád je co objevovat“
24. 09. 2024
Nejstarší tuzemská cestovní kancelář přichází před zimní
sezonou s novou vizuální identitou a sloganem „Pořád je co objevovat“,
který bude komunikaci Čedoku dlouhodobě propojovat a propagovat
cestovatelské zážitky i zajímavá místa, jak ty nové, tak i ty
nejoblíbenější v jiném světle.
Spolu s brand strategií vznikla
i nová kampaň, která podpoří povědomí o značce i prodej zájezdů
s konceptem „PRVNÍ“ navazujícím na emoce z dovolené. Hlavní roli
v ní hrají první zážitky spojené zejména s cestováním, ale
i s jinými důležitými životními milníky. Upoutávku na novou kampaň
spustil Čedok už s koncem prázdnin, kdy se na plochách po celé republice
začala zobrazovat série netradičních a záměrně neoznačených vizuálů
s řečnickou otázkou „PRVNÍ láska, PRVNÍ moře, PRVNÍ ____“. Nyní
kampaň vstupuje do druhé fáze, ve které cestovní kancelář představuje
poprvé nový komunikační směr založený na objevování. Vizuály míří
na venkovní plochy, objeví se také online a v rozhlasovém i televizním
vysílání, a to jak v Česku, tak také na Slovensku.
Připravila
Kateřina Pavlíková.
www.cedok.cz
https://twitter.com/CKCEDOK