Agentura CzechTourism dnes představila strategii na roky 2021-2025
24. 11. 2020
Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism dnes formou virtuálního televizního studia představila Strategii agentury CzechTourism a destinace Česká republika pro následující pětileté období. Prioritou strategie je digitalizace a efektivní marketingová podpora regionů a podnikatelů.
Mezi další priority patří transparentnost a řízení destinační
značky Česká republika. „Česko patřilo dlouhodobě mezi
nejbezpečnější země, ale pandemie COVID-19 s touto jistotou výrazně
zahýbala. Musíme ověřit, jak se naše pozice změnila a připravit takové
marketingové aktivity, které opět dostanou Česko mezi nejoblíbenější
destinace u zahraničních turistů,“ komentuje novou strategii Jan
Herget ředitel agentury CzechTourism.
Pětiletá strategie bude implementována pomocí ročních akčních plánů,
které budou vycházet z konkrétní situace na trhu. „Se zástupci
regionů jsme se dohodli, že akční plán budeme společně jednou za čtvrt
roku revidovat,“ říká Jan Herget a pokračuje: „Budeme se
snažit nastavit jasný řád a pravidla pro komunikaci mezi námi podnikateli a
regiony a dostat nabídku podnikatelů na internet do celého světa.“
Strategii agentury CzechTourism a destinace Česká republika 2021–2025
naleznete ZDE
Záznam přenosu virtuální televizní konference můžete sledovat ZDE
Připravila
Ivana Vejvodová.
www.czechtourism.cz
www.mmr.cz