Menu

Agentura CzechTourism dnes představila strategii na roky 2021-2025

24. 11. 2020

Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism dnes formou virtuálního televizního studia představila Strategii agentury CzechTourism a destinace Česká republika pro následující pětileté období. Prioritou strategie je digitalizace a efektivní marketingová podpora regionů a podnikatelů.

Mezi další priority patří transparentnost a řízení destinační značky Česká republika. „Česko patřilo dlouhodobě mezi nejbezpečnější země, ale pandemie COVID-19 s touto jistotou výrazně zahýbala. Musíme ověřit, jak se naše pozice změnila a připravit takové marketingové aktivity, které opět dostanou Česko mezi nejoblíbenější destinace u zahraničních turistů,“ komentuje novou strategii Jan Herget ředitel agentury CzechTourism.

Pětiletá strategie bude implementována pomocí ročních akčních plánů, které budou vycházet z konkrétní situace na trhu. „Se zástupci regionů jsme se dohodli, že akční plán budeme společně jednou za čtvrt roku revidovat,“ říká Jan Herget a pokračuje: „Budeme se snažit nastavit jasný řád a pravidla pro komunikaci mezi námi podnikateli a regiony a dostat nabídku podnikatelů na internet do celého světa.“

Strategii agentury CzechTourism a destinace Česká republika 2021–2025 naleznete ZDE
Záznam přenosu virtuální televizní konference můžete sledovat ZDE
Připravila Ivana Vejvodová.

www.czechtourism.cz
www.mmr.cz

Archiv