3. ročník Coca-Cola HBC Management Challenge vyhlašuje vítěze
02. 03. 2021
Studenti českých i slovenských vysokých škol měli již
potřetí příležitost zapojit se do celorepublikové výzvy společnosti
Coca‑Cola
HBC Management Challenge, na níž firma spolupracuje
s neziskovou organizací JA Alumni. Akce propojuje svět
akademické sféry a úspěšného mezinárodního byznysu. Kvůli neustále se
měnící situaci letos poprvé proběhla celá soutěž v on-line prostředí.
Na dvacet webinářů, organizovaných ve spolupráci s partnerskými školami
v Česku a na Slovensku, se připojilo osmnáct set studentů.
„V rámci soutěže mají studentské týmy za úkol vypracovat
praktickou případovou studii a pokud uspějí, mohou vyhrát mnoho
zajímavých cen jako například den s manažerem Coca-Cola HBC, finanční
odměnu, WOW zážitek dle výběru nebo nápoje pro studentskou akci. Členové
vítězných týmů mohou letos poprvé zabojovat o stáž v naší firmě a
získat tak možnost učit se od předních manažerů,“ uvedla Kiriaki
Kritidi, personální ředitelka Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.
„Velice nás těší, že můžeme na Management Challenge s Coca-Colou
HBC spolupracovat již třetím rokem. Ze studentské perspektivy vnímáme tuto
výzvu jako pomocnou ruku k nastartování kariéry i jako prostředek ke
zlepšení manažerských schopností a dovedností. Díky tomu máme možnost
se v naší síti učit každým rokem novým věcem a posouvat projekt
o kousek dál. Věříme, že se nám tento ročník opravdu vydařil, i když
se veškeré aktivity musely přesunout do online prostředí,“ doplnily
Eliška Straková, národní koordinátorka a Tereza Hyšková, správce
sociálních sítí z JA Alumni, jenž sdružuje mladé a talentované lidi.
Studenti měli od října 2020 do konce ledna 2021 možnost sestavit tým,
zvolit si jednu případovou studii a přijít s řešením. Celá soutěž
probíhala v angličtině. Díky webinářům, jejichž témata byla vždy
vybírána tak, aby co nejvíce vyhovovala partnerským vysokým školám a
jejich studijnímu plánům, měli možnost poznat nejen podnikání
v Coca-Cole HBC, ale také si nastavit svůj osobní rozvoj nebo zjistit, jak
být úspěšný na sociálních sítích. Nejvíce studenty zaujala
marketingová témata. Manažer marketingu Lukáš Rokošný a národní
manažer marketingu Pavel Beroušek studentům během svých webinářů
představili, jak správně naplánovat marketingovou kampaň. Finanční
ředitel společnosti Ion-Alin Cojocaru a finanční manažerka komerčních
služeb Petra Lara studenty je zase seznámili s korporátními čísly.
Letos vyhrály tyto týmy:
- Kapůča: Nikola Lomenčíková (CEMS VŠE), Julie Janáková (VŠE), Martin Rampa (VŠE), Martina Kopová (Erasmus School of Economics), Berta Šimonová (CEMS VŠE)
- Cherry Eco Coke: Christopher Svitok (Newton College, Brno), Pascal Masár (Newton College), Jana Hochel The University of Cambridge), Aleksandar Brdar (Masarykova univerzita,Brno).
- Recycle The Feeling: Johana Karbanová (VŠE), Matěj Hronek (Univerzita Karlova), Martin Stanislav (Univerzita Karlova), Jaroslav Pryjmak (Technická univerzita v Liberci)
Absolutní
vítěz se může těšit na odměnu ve výši 25 000 Kč/1 000 € a den
s generálním manažerem. Druhý tým si vybere WOW zážitek a třetí
získá nápoje společnosti. V letošním ročníku se sešlo mnoho
kvalitních projektů, zpracování bylo na velmi vysoké úrovni.
Připravila Eva Kubů.
https://cz.coca-colahellenic.com/…nt-challenge
https://managementchallenge.net/
http://jaalumni.cz/