Menu

250. narozeniny Ludwiga van Beethovena 2020

31. 12. 2019

Se začátkem výročního roku ke 250. narozeninám Ludwiga van Beethovena zahajuje Německá turistická centrála (DZT) globální tematickou kampaň „Objevte Beethovena“ – „Discover Beethoven“.

„S téměř 22 miliony kulturně zaměřených cestovatelů jsme u Evropanů kulturním turistickým cílem číslo 1,“ vysvětluje Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva Německé turistické centrály (DZT). „Abychom ještě více posílili vynikající postavení Německa jako země hudby, definovali jsme si v rámci kampaně týkající se Beethovena další digitální priority. Kromě centrálních bodů zájmu v oblasti kolem rodného města Bonnu budeme podporovat aktivity v rámci celého Německa, s cílem obecně posílit poptávku po kulturních turistických nabídkách, především pak s důrazem na základní téma Německo – země hudby“. '''

S ohledem na toto výročí umístil světově proslulý cestovní průvodce Lonely Planet Beethovenův rodný Bonn na 5. místo v žebříčku metropolí, které by měly být navštíveny v roce 2020.

Spolupráce se společností Beethoven Jubiläums Gesellschaft 
DZT podepsala dohodu o spolupráci se společností Beethoven Jubiläums Gesellschaft mbH za účelem společného zviditelnění tohoto důležitého výročí v zahraničí. Dceřiná společnost nadace Beethoven Haus Stiftung má na starost propagaci a koordinaci jubilejního roku jako události s mezinárodním přesahem. Skrze zapojení mezinárodních sítí DZT se budou šířit informace na mezinárodní úrovni ještě efektivněji.

Využití příležitosti na zdrojových trzích s vysokým potenciálem 
V rámci tematické kampaně uvádí DZT relevantní obsah na více než 50 trzích po celém světě. Kromě toho jsou na definovaných klíčových trzích prováděny ještě další prohlubující aktivity: Například v USA, Číně a Japonsku budou na začátku tematického roku 2020 realizované různé B2B akce, dne 16. prosince 2019 již proběhla novinářská cesta na zahajovací koncert, který se konal v Bonnu. B2B akce a další presstripy uspořádá DZT během roku také v evropských top trzích německého turistického incomingu.

Interpretace klasického dědictví moderním způsobem
Na všech zdrojových trzích se DZT spoléhá na moderní digitální formy komunikace, které mají dobově ztvárnit Beethovenův klasický odkaz. Využití virtuální reality nabízí účastníkům DZT akcí jedinečnou příležitost „přehrát“ si na klavír společně s Beethovenem výňatky z 9. symfonie. K dispozici bude také aplikace rozšířené reality, ve které můžete s Beethovenem vytvářet „živé fotografie“. Ucelené informace o tomto výročí a s ním související kulturní nabídky můžete nalézt na nové webové stránce. DZT také po celém světě organizuje kampaně na sociálních sítích a cesty influencerů. Spolu s mezinárodním mediálním partnerem CNN uvede pět filmů ze série „Great Big Story“ do celosvětové sítě Turner.

Na základě analýz trhu a benchmarků realizuje DZT každoročně více než 200 kampaní na propagaci klíčových odvětví Německa jako turistické země. Komunikaci pak doplňují celoroční témata, která mj. vyzdvihují méně známé aspekty Německa jako dovolenkové destinace.
Připravil Jan Pohaněl.

www.germany.travel/

 

Czech specials new
Restaurace Novoměstský pivovar