Související články
Minoritní zprávy ze šuplíku malíře Josefa Bolfa
8. 4. 2022 – 26. 3. 2023 Jurkovičova vila, Jana Nečase 2, Brno
07. 04. 2022
14. 11. 2017
Modré logo, s kterým bylo Kongresové centrum Praha od roku 2002 spojeno, nahrazuje od listopadu 2017 logo nové. Zrekonstruované centrum představuje novou korporátní identitu, která symbolizuje jeho transformaci v otevřené, přátelské a inspirativní místo.
Ve výběrovém řízení na vytvoření nové korporátní identity zvítězila firma Fast & Simple s.r.o. se svým kreativním návrhem, který Kongresovému centru Praha přinese nový, nezaměnitelný, jednoznačný a vizuálně výrazný styl. Samotné logo koresponduje se změnami, které se v KCP dějí, s jeho modernizací, digitalizací a inovativním přístupem.
„Nosnou myšlenkou při navrhování loga byla lokalita KCP, tedy umístění nejen v centru Prahy, ale především v samotném srdci Evropy, kdy jej i zahraniční návštěvníci mají prakticky za rohem. A tento pomyslný roh se propisuje do celého návrhu korporátní identity. Trojúhelníky v logu evokují také počáteční písmena názvu Prague Congress Centre,“ vysvětluje základní koncepci návrhu Nikola Jaroschová, kreativní ředitelka autorské agentury.
Připravila Mgr. Martina Paulová.
www.praguecc.cz
Související články
8. 4. 2022 – 26. 3. 2023 Jurkovičova vila, Jana Nečase 2, Brno
07. 04. 2022
Nepřehlédněte
Sezona 2018 je ve znamení šlechtické diplomacie a Století republiky.
29. 03. 2018