Menu

Hitem sezony 2012 na Východní Moravě

26. 02. 2012

Pobyt Schnupperwoche v lázeňském hotelu Palace**** v Luhačovicích byl po přesvědčivém vítězství oceněn Centrálou cestovního ruchu Východní Moravy jako HIT sezony pro rok 2012. Vyhlášení se konalo na závěr Výroční konference cestovního ruchu turistického regionu Východní Morava v úterý 24. ledna 2012 ve Společenském domě v Luhačovicích.
Ocenění převzal obchodní ředitel Lázní Luhačovice, a.s. Ing. Jiří Dědek, MBA, který mj. řekl: „Jedná se o lázeňský produkt, jehož základem jsou procedury s využitím našich léčivých pramenů. Cílem je, aby německy hovořící hosté kromě lázeňských procedur ochutnali šíři možností, které Luhačovice a okolí nabízejí: komfortní ubytování, moderní gastronomii založenou na místních produktech, kulturní a sportovní programy a aby navštívili atraktivní místa regionu. Vzhledem k očekávané poptávce po tomto typu produktu jsme připravili obdobný pobyt pro tuzemskou klientelu. Je to jeden ze způsobů jak přiblížit lázně těm, kteří by na klasickou kúru nepřijeli.“ Pobyt je doplněn bonusy – transferem z Vídně do Luhačovic nebo bezplatným parkováním. V době konání „Festivalu Janáček a Luhačovice“ pak permanentní vstupenkou na všechny koncerty


Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001