Menu

Clarion Congress Hotel Prague****
skýtá nejvyšší standardy mezinárodní značky Clarion. Nabízí 559 pokojů včetně 25 luxusních apartmá. V sedmém patře je k dispozici hostům v executive pokojích Club Lounge a executive recepce s expresním check-in a check-out.

Club Lounge
pro své hosty po celý den nabízí drobné občerstvení a nealkoholické nápoje. Cílem trendy baru je zajistit skvělé zázemí pro odpočinek, nebo naopak přispět k úspěšnému obchodnímu jednání. K dispozici je domácí i zahraniční tisk, PC s vysokorychlostním připojením k internetu a fax.

Brasserie Veduta
oslňuje prostorem a denním světlem. Restaurace pojme až 670 hostů a díky variabilnímu charakteru slouží i jako místo pro neformální setkání a semináře. Lze ji rozdělit na menší sektory, a zajistit tak soukromí pro obchodní jednání.

Restaurant Gourmet
je rozkvetlou francouzskou zahradou. Pečlivě sladěný nábytek a dekorace umocňují labužnický zážitek z francouzské kuchyně. Vynikající vína evokují slunné svahy vinic země galského kohouta. Restaurant disponuje 100 místy.

Lobby Bar Tempus
v konferenčním patře je vhodný pro relax a načerpání inspirace během přestávek mezi jednáními. Umožňuje pozvat přátele či partnery na lehký oběd nebo večeři, dopřát si skleničku skvělého drinku aj.

Lobby Bar Chronos
jakoby není ohraničen časem ani prostorem. Je ideálním místem pro obchodní jednání. Jeho centrální poloha navazuje na myšlenku křižovatky hvězdných drah – ústředního motivu Clarion Congress Hotelu Prague.

Restaurant Citadela
pojme až 150 hostů. Vzniká v sousední staré tvrzi a pečlivě zachovává její středověký ráz. I hostinu si v něm budete moci dopřát podle středověkých receptů. Plánované otevření na podzim 2008.

Kongresy, konference, bankety
Clarion Congress Hotel Prague disponuje 4000 m? kongresových prostor členěných do 18 salonků a sálů. Kapacita 2500 míst jej řadí mezi největší kongresová střediska v Česku. Vybavení sálů i salonků, kongresové zázemí a servis splňují nejvyšší standardy. Vysokorychlostní připojení, kongresová technika, stejně jako služby a jedinečný design dokládají cílevědomý záměr Clarionu být frekventovaným místem firemních, kongresových a společenských akcí.

Wellness a fitness centrum I´M FIT
má rozlohu přes 1200 m2. Jeho součástí je relaxační bazén a whirlpool, sauna, bylinná pára, jakuzzi, využít lze klasické i orientální masáže a kardiozónu s profesionálními trenéry.

Parking
V podzemních garážích je k dispozici 630 parkovacích míst pro osobní automobily a 9 míst pro autobusy.

Nákupní Galerie Fénix
s Clarion Congress Hotelem Prague je jedním z nejvýznamnějších projektů investorské a developerské skupiny Czech Property Investments. Do Galerie Fénix vede přímý výstup ze stanice metra B Vysočanská. Srdce obchodní pasáže, ve spodní části desetipodlažního komplexu, tvoří supermarket s rozlohou více než 1600 m2, prodejny s různorodým sortimentem a službami, kavárny Fabrique a Fénix, fast-food restaurace, pizzerie aj.

O mnohé věci se nepokoušíme ne proto, že jsou těžké,
ale těžké jsou proto, že se o ně nepokoušíme.
Lucius Annaeus Seneca 5 – 65

Clarion Congress Hotel Prague splňuje očekávání náročného kongresového klienta

30. 06. 2008

Stejný Senekův citát, kterým zahajuji své povídání s generálním ředitelem Clarion Congress Hotelu Prague****, panem Romanem Vacho, uvozoval mou rozmluvu s arcibiskupem pražským a primasem českým Miloslavem kardinálem Vlkem (viz www.e-vsudybyl.cz, heslo pro fulltextový vyhledávač: „Když dělám dobro, obdarovávám“). Vybavil se mi ale nejen proto, že pan kardinál ve zmiňovaném interview poznamenal: „…prezident Národní federace hotelů a restaurací České republiky pan Roman Vacho konstatuje vysokou podzaměstnanost v podmínkách České republiky v oblasti služeb. Obzvláště tristní je tato skutečnost v regionech disponujících velkým a přitom pramálo využívaným potenciálem přírodních krás, pamětihodností a dalších atraktivit s vysokou mírou nezaměstnanosti. V tomto by se Praha, co se směrování turistů týče, měla s nimi (obdobně jako sv. Mikuláš) o svůj pomyslný plášť rozdělit.“
Takže pane generální, neprotiřečíte si tím, že jste opustil malebný Karlovarský kraj a vrátil se do Prahy?

Odpovím v obdobném duchu, novozákonním biblickým: „Tys řekl, pane.“ Ale jsem opravdu šťastný, že jsem dostal příležitost přijmout tuto výzvu a podílet se na uvedení do života a rozchození až tak nádherného dítěte. Clarion Congress Hotel Prague je po osmnácti letech jedno z největších hotelových kongresových zařízení, jež bylo v Praze postaveno. Je součástí hotelového řetězce CPI Hotles, a.s. Tento jeden z nejmladších, velmi dynamických hotelových řetězců, začíná ukusovat z pomyslného koláče hotelového a kongresového byznysu nejen v Praze. CPI Hotels svoji činnost velmi správně zaměřuje na spojení hotelových služeb a servisu MICE. Tempo jeho expanze, a to i mimo hlavní město Prahu, je výrazné. Jsem přesvědčen, že CPI Hotels a jeho „brandy“ budou do dvou let v každém z ostatních třinácti krajských měst.

Fungování firem je postaveno na osobnostech, zejména těch v čele.
Úspěch firem, snad kromě té vaší „one man show“, doktore, je založen na týmu lidí, kteří dotyčný projekt, v našem případě hotelový a kongresový komplex, realizují. Je jasné, že v každém funkčním týmu musí být nějaký lídr. Člověk, který mu dává řád. Osobnost lídra, v případě CPI Group předsedy představenstva a generálního ředitele pana Jana Kratiny, je klíčem k úspěchu. Ten vytváří základní podmínky, a já pak následně podmínky týmu Clarion Congress Hotelu Prague. U takovýchto nových projektů a tak mlaďounkého hotelu, jako je Clarion Congress Hotel Prague, by měl lídr být pro trh zárukou kvality. Ale stejně je to vždy otázkou zvládnutého řemesla a profesionality týmové spolupráce. I když je u nových projektů přínosné, má-li zákazník šanci jít za jménem, za značkou, za tím, s kým má dobrou zkušenost.

V době, kdy spolu hovoříme (3.4.2008), v Bukurešti probíhá Summit NATO. Před šesti lety byl v Praze a kongresovou technikou jej zabezpečovala česká firma ProMoPro, jež takovéto události zajišťuje po celé Evropě.
ProMoPro je jedna z firem, s níž spolupracuji již od dob, kdy jsem působil v někdejším pražském hotelu Atrium. Spolupracoval jsem s ní i v Karlových Varech a spolupracuji s ní i zde. Včera jsme tu zajišťovali akci Microsoftu, kterou opět dělalo ProMoPro. Je to věc vzájemné výhodnosti. ProMoPro je excelentní partner, a tak klienti nemají obavy z úrovně technického zabezpečení svých akcí. A pokud i ProMoPro dá dobrozdání: „To je opravdu dobrý hotel, ten vysočanský Clarion,“ výrazně to napomáhá obchodní politice CPI Hotels.

Vysočanský objekt s Clarion Congress Hotelem Prague je nejen velkým čtyřhvězdičkovým hotelem s 559 pokoji, ale i obchodním a kongresovým komplexem.
Idea investora, provázat několik samostatných projektů, je zajímavá a velmi nosná. Clarion Congress Hotel Prague je disponován nad obrovským nákupním centrem a velkokapacitními podzemními garážemi. V nákupní Galerii Fénix je pětaosmdesát prodejních jednotek s příjemným food courtem, kde je wellness a fitness centrum I´M FIT. Hotel byl od samého počátku stavěn jako kongresový. Kongresové patro disponuje 4000m2, přičemž vše je uzpůsobeno vysokým nárokům kongresové klientely, která má své specifické potřeby a přání. Jsem na sto a jedno procento přesvědčen, že tak, jak byl projekt realizován, splňuje očekávání náročného kongresového klienta.



Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001